Įėjimas nepriklausomiems partneriams

Herbalife šiandien

Herbalife

— tarptautinė bendrovė, veikianti sveiko gyvenimo būdo pramonės srityje. Nuo 1980 metų bendrovė kuria ir tiesioginės prekybos būdu realizuoja produktus, skirtus subalansuotai mitybai, svorio valdymui ir asmens higienai. Prekių asortimentą sudaro daugiau nei 130 pavadinimų produktų, įskaitant baltyminius kokteilius ir batonėlius, maisto papildus, energinius ir sporto gėrimus, odos ir plaukų priežiūros priemones.

Herbalife produkcija platinama daugiau nei 95 pasaulio šalyse per platų nepriklausomų partnerių tinklą. Nepriklausomi partneriai konsultuoja vartotojus ir teikia pagalbą įsigyjant produktus.

Jau daugiau nei 35 metus pasaulyje ir apie 15 metų Baltijos šalyse Herbalife padeda žmonėms keisti jų gyvenimą į gerąją pusę: subalansuotai maitintis, gyventi sveikai ir rūpintis savo savijauta.

Ukrainoje ir Latvijoje bendrovė pradėjo veikti 2002-aisiais, o jau 2003 metais bendrovės produkcija pasirodė Lietuvoje ir Estijoje. Nuo 2011-ųjų bendrovė oficialiai veikia Mongolijoje, Baltarusijoje ir Gruzijoje. 2012 metais atsirado pirmieji pardavimo centrai Kazachstane ir Armėnijoje. Kirgizijoje ir Azerbaidžane bendrovė pradėjo veikti 2013 metais.

Mūsų misija

— padėti gerinti žmonių gyvenimo kokybę, nepriklausomiems partneriams teikiant galimybę užsiimti pelningu verslu su bendrove, o klientams — vartoti kokybiškus produktus, skirtus sveikam gyvenimo būdui.

Herbalife akcijos kotiruojamos biržose NASDAQ ir NYSE.

Produkcijos kokybė

Herbalife produkcija atitinka aukštus kokybės ir saugumo standartus pagal tarptautines gamybos kontrolės ir organizavimo taisykles. Vienas iš pavyzdžių – GMP (gerosios gamybos praktikos) standartas, apimantis tarptautinę normų ir taisyklių sistemą, taikomą vaistinių preparatų, medicinos prietaisų, diagnostinių gaminių, maisto papildų ir aktyvių sudedamųjų dalių gamybai.

Aukštos kvalifikacijos specialistai, šiuolaikinė įranga ir kontrolė visais gamybos proceso etapais užtikrina, kad mūsų produkcija atitiks griežčiausius kokybės standartus. Bendrovė laikosi koncepcijos „Nuo pasodintos sėklytės iki produkto ant jūsų stalo“. Ją įgyvendinant produkcija turi pereiti 14 tikrinimo etapų. Tai atliekama 10 specializuotų laboratorijų, dirba 300 etatinių mokslinių darbuotojų.

Pirmavimas mokslo srityje

Herbalife mokslinė konsultacinė taryba, kurią sudaro daugiau nei 20 autoritetingų mokslininkų iš įvairių pasaulio šalių, kuria naujus produktus, ieško veiksmingų sudedamųjų dalių, atlieka produkcijos bandymus ir dalyvauja nepriklausomų Herbalife partnerių mokyme.

Palaikant Herbalife, 2003 metais Kalifornijos universitete (JAV) buvo atidaryta Marko Hjuzo vardu pavadinta ląstelinės ir molekulinės mitybos laboratorija. 2010 metais bendrovė sukūrė nuosavą interaktyvųjį informacinės ir švietimo paskirties išteklių – įsteigė „Herbalife mitybos institutą“.

Dalyvavimas profesinėse ir pramonės šakos asociacijose

Herbalife aktyviai dalyvauja daugiau nei 70 mokslinių, pramoninių ir visuomeninių organizacijų. Herbalife yra viena iš Tarptautinio dietinių / maisto produktų gamintojų aljanso (IADSA), Europos atsakingos mitybos aljanso (ERNA), Europos maisto papildų forumo (FSE) aukščiausiosios vadovybės ir Sveikos mitybos tarybos (CRN) steigėjų.

Sportinė partnerystė

2016 metais Herbalife prekių ženklo atstovais tapo olimpiniai čempionai Aleksejus Jagudinas ir Tatjana Totmianina, Vic Wild ir Alena Zavarzina.

Herbalife remia daugiau nei 150 tarptautinių ir regioninių sporto renginių, iš kurių verta paminėti „World Football Challenge“, Tarptautinį kūno kultūros ir sporto festivalį ir kt.

Mes remiame daugiau nei 100 profesionalių sportininkų. Vienas jų – Cristiano Ronaldo, Ispanijos klubo „Real Madrid“ ir Portugalijos futbolo rinktinės puolėjas. Herbalife taip pat yra daugiau nei 25 pirmaujančių futbolo klubų mitybos rėmėja, pavyzdžiui, „Schalke 04“ (Vokietija), „Olympiakos“ (Graikija), „Ajax“ (Nyderlandai), PSV (Nyderlandai), moterų komandos „Atletico Madrid“ (Ispanija), „Los Angeles Galaxy“ (JAV), „Šachter“ (Ukraina), BATE (Baltarusija) ir kt.